close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מורה פרטי לאנגלית- לא רק לילדים

מערכת שורשד תמוז, תשעז28/06/2017

אנגלית היום היא חובה, האם גם למבוגרים מתאימם מורה פרטי לאנגלית?

תגיות:
כשאנחנו מסתכלים סביבנו, אנחנו יכולים לחשוב שהשפה הרשמית בישראל, שוות ערך לעברית, היא אנגלית. הרי זה לא סוד, בעשרים שלושים שנה אחרונות, התרבות הישראלית והמרחב הציבורי בישראל, נכבש על ידי ביטויים מהשפה האנגלית, עד כדי כך שהם העלימו, כמעט לחלוטין, את השפה העברית.

אם כך, היינו יכולים לחשוב, שמרבית הישראלים דוברי אנגלית באופן מלא, ואינם זקוקים כלל לעזרה בתחום. אך זה לא כך כידוע לנו. לא מעט ישראלים, בין אם מדובר בילדים שלומדים בבתי ספר יסודיים ובין אם מדובר בצעירים בחטיבות ביניים, בני נוער בתיכונים, ובין אם מדובר בחבר'ה מבוגרים שסיימו את לימודיהם, כולם נעזרים בשירותיהם של מורים פרטיים לאנגלית.

לא רק ילדים נעזרים בשירותי מורה פרטי לאנגלית, גם אנשים מבוגרים אשר לא היתה להם הזדמנות ללמוד את השפה כמו שצריך, לא היתה הזדמנות לקבל את הכלים בשביל לנהל שיחות באנגלית כפי שהם אמורים לנהל, בשביל להבין את הצד השני ולקבל את המידע שהם זקוקים לו. בניגוד למה שאנחנו נוהגים לחשוב, טלוויזיה, מוזיקה, קולנוע או רדיו, אינם מהווים תחליף לעבודה עם מורה פרטי לאנגלית, אחד על אחד, בין אם זה באופן פרונטאלי ובין אם זה מתבצע דרך מסך מחשב.

למי יכולים להתאים שירותים של מורה פרטי לאנגלית
לפני שנסביר למה השירותים של מורה פרטי לאנגלית יכולים להתאים, חשוב להבהיר, שהבחירה לפנות אל מורה פרטי ולא אל כיתת לימוד, היא בחירה מובנית מאליה. הרי מי שמתקשה בלימודי שפה בכלל ואנגלית בפרט או מי שמעולם לא קיבל כלים נכונים כיצד לדבר ולהבין את השפה, אין זה מפתיע שהוא יעדיף לעבוד עם מורה פרטי לאנגלית, ולא בקבוצה, דבר שיכול ליצור קושי רב יותר, שלא נדבר על זה, שזה יכול להיות מאוד נעים לעיתים. מי שיש לו יכולות וידע מוקדם בשפה, סביר להניח, יסכים כנראה לעבוד בקבוצה ולא דווקא ביחידים.

שכירת שירותיה של מורה פרטי לאנגלית יכול להתאים לאנשים מסוגים שונים, למשל, מי שלא סיים את לימודי האנגלית בתיכון מסיבות שונות ומרגיש שזה חסר לו, בין אם זה בשביל לנהל תקשורת עם אנשים אחרים ובין אם זה בשביל לקרוא ספרים ומאמרים. מדובר על אנשים מבוגרים או אפילו צעירים שמסיבות שונות, לא למדו אנגלית ביסודי ובתיכון.
קבוצה נוספת היא, אנשים שעובדים עם אינטרנט ומחשבים אך אין להם מספיק ידע באנגלית בשביל להתקדם בעבודה. באופן כללי, כל מצב בו לימודי אנגלית יכולים לעזור ולקבל קידום בעבודה, יהיו בסיס מספיק טוב בשביל לשכור את שירותי מורה פרטי לאנגלית.
עוד קבוצה של אנשים שייקחו שיעורים פרטיים באנגלית, זה מי שמעוניין לעשות עסקים בחו"ל ולא יודע מספיק אנגלית מדוברת, אנגלית עסקית. הפתרון, שיעורים פרטיים בנושא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה